snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Nåldyna?

Publicerad 2015-06-12 14:12:00 i Allmänt,

Vilka prover har de tagit på er innan op? Min läkare tog bara ett blodprov för att kolla blodfetterna. Och blodtrycket då förstås.

Undrade så vad blodfetterna var till för och googlade fram att det var kolesterolet. Hoppas verkligen att det är bra. Blodtrycket var 130/80 så lite högre än vad jag brukar ha, kan dock ha att göra med den här stressiga morgonen med skolavslutningar för barnen och att man inte kan klona sig.

Nu har jag ett snyggt blåmärke i armvecket och sköterskan fixade det på ett försök. Brukar vara svårt att hitta mina ådror och har kommit ut från vc och sett ut som en nåldyna flera gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela