snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Flytstart och funderingar 2016

Publicerad 2016-01-05 15:32:50 i Allmänt,

Har slutat röka! Japp, nytt år och nytt fokus. Sista ciggen på nyår och nu rökfri!! Har gått så mycket lättare än jag förväntade mig då det känts näst intill omöjligt hela hösten. 
Idag den 5 januari 2016 började jag på flytet...


Det är verkligen ingen höjdpunkt i mitt liv! Smakerna är väl ganska okej men
konsistensen är ju sådär. Allevo och Naturdiet som jag har kört idag är lite mjöliga i smaken
och inte det mest kulinariska jag ätit/druckit. Försöker få i mig vatten också men känner ändå
av en smygande huvudvärk och så mycket gaser i magen!
Känner mig som en uppsvälld pruttballong med kräkningar på lut...!
Det är bara att bita ihop, har beställt  modifast via nätet idag med.
 
Funderingar och tankar som springer omkring, ja det kan man lugnt säga.
Har ju svårt för att bestämma mig för vilken metod jag vill bli opererad med.
Båda har ju för och nackdelar som allt annat.
 
Sleeven är skonsammare mot kroppen, inga tarmvred och dumpingar men däremot långsammare
viktnedgång och halsbränna på köpet ;)
By pass ger snabbare viktnedgång, dumpingar vid för snabbt, sött eller fet mat (vilket jag tycker är bra) däremot finns det ju risk för tarmvred....
 
Känner en del som har gjort båda versionerna och de är naturligtvis för den metod som de använt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela