snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

flyt +1v

Publicerad 2016-01-13 20:00:00 i Allmänt,

Efter några dagar kom äntligen min modifast som jag besällt. Dessa smakar ljuvligt i jämförelse med de andra märkena.


Jordgubb påminner om milkshake, banan smakar som sådana där bananfluff godisar, ni vet såna som är som tomteskum i konsistensen, vaniljpuddingen smakar ungefär som marzankräm :)
Jag fick lite ångest i lördags att jag aldrig mer ska kunna äta ostfondue som jag tycker är så gott så jag fuskade faktiskt.
Maken och jag åt fondue på kvällen, hade ätit 400 kalorier innan på dagen och lite pop corn.
Eftersom jag ändå fuskade passade jag på att äta 5 bilgodisar och några winegummin också. Tyvärr var det inte värt det att mumsa godiset, kände mig lite äcklad av dem efteråt...
Resultatet trots detta fusk visade dock på -4 kg!!
Själv tycker jag inte att det varken syns eller känns men borta är de och fler ska gå samma väg.
Klarar inte av allt vatten så dricker Coca cola zero när jag är hemma och vatten på jobbet. Slipper känna mig sjösjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela