snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Vilken vikt?

Publicerad 2015-06-24 19:35:42 i Allmänt,

Vilken vikt går man efter?

Inskrivning vid remiss på vårdcentralen eller mötet med opererande sjukhus?

Har svårt för flyt och funderar på om jag kan klara att gå ner lite innan så att det inte blir så mycket på flyt men är rädd för att komma under 40 och bli nekad. Det största problemet är ju att inte gå upp igen ( dubbelt) utan att få en stabil viktnedgång och sen stabilisera vikten. Hoppas på ett ja och ett nytt lättare liv ( viktmässigt ). Har förstått att flytet är pga fettet runt levern, att det ska minska. Jag avvaktar och ser vad de säger, vill ju inte missa pga att man startar tidigare och får ett BMI under 40.

Hoppas på att kunna återuppta mitt fotbollsspelande och kunna vara aktiv utan värk och andnöd. Detta ser jag som en chans att återfå mitt liv, mitt aktiva jag och mitt välmående. Var med barnen i stallet igår hos svägerska och barnens kusiner. Det var så skönt att bara vara där och se hästarna mumsa grönt gräs, barnen njuta av naturen och djuren. Dessvärre blev jag smått deprimerad när jag kom hem och såg bilderna på mig. Jag ser lika bred ut som hästen jag leder på en utav bilderna och dubbelhakorna har fest och jag känner inte igen mig i dessa bilderna. Hur kan det vara jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela