snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Val?

Publicerad 2015-06-12 14:10:00 i Allmänt,

Fördelar nackdelar med sleeve respektive gbp? Blir tokig på alla info och vill veta vad ni tycker?

http://www.ucr.uu.se/soreg/index.php/arsrapporter

 

Att vara medlem på olika sidor på Fb ger massor av information och propaganda både för och emot dessa två olika operationer. Jag har ändå bestämt mig för en GBP och inte en sleeve. Vill absolut inte att det ska finnas nån genväg för kroppen att bli så fet igen. Även om viktminskningen går långsammare så att huden hänger med bättre så vill jag inte det. Nu känner jag bara för att börja mitt nya liv och kunna återuppta min "fotbollskarriär" och kunna röra mig normalt, knyta skorna och hoppa på studsmattan med barnen utan att oroa mig för ryggskott, höft/knäproblem och om den håller för elefanten. Eller flodhästen "Hippo" som är lite sötare ;)

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela