snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Komplettering

Publicerad 2015-06-26 14:55:44 i Allmänt,

Det har nu gått över en vecka sen min läkare skickade in kompletteringen på min remiss. Det som saknades var min medicinlista. Jag äter ju ingen medicin!!!
Har talat flera gånger med Obesitasavd. på Sahlgrenska och de kan inte se min remiss. Blir så ledsen....
Ringde ner till Vårdcentralen och sköterskan påstod att de skickat den till Remissmottagningen men hade de inte gjort det skulle hon skicka en ny... Känns sådär roligt att de "kanske" missat den och jag får vänta ytterligare tid.
Nu vill jag ju bara få det gjort så fort som möjligt så jag kan börja mitt nya liv, eller fortsätta leva men mycket lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela