snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

I brevlådan...

Publicerad 2015-06-18 11:25:22 i Allmänt,

Blev så glad idag då jag i brevlådan fann ett brev från vården. Men icke sa Nicke, ett kompletteringsbrev då remissen inte var fullständig, bad ändå uttryckligen om alla prover mm inför remissen. Nu blir väntan ännu längre...

Ringde till VC men där kunde de inte se vad som saknades. Lämnade meddelande till min läkare som återkopplade till mig idag. Min medicinlista var ofullständig ??? Vi har ju fyllt i att jag inte äter några mediciner!!

Nåväl, Niklas skickade tillbaka remissen igår igen och nu väntar jag på att den ska ankomma Sahlgrenska. Ringde dem i förmiddags och fick tala med en trevlig och tillmötesgående sköterska som bad mig återkomma nästa vecka då posten inte kommit ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela