snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Äntligen!!

Publicerad 2015-07-02 16:37:35 i Allmänt,

Ringde till Obesitas idag igen då väntan är olidlig. 07,55 imorse 2/7 har kompletteringen inkommit.
Antagligen den de skickade den 26/6 eftersom den första har kommit bort, tror inte den blev ivägskickad överhuvudtaget om jag ska vara ärlig. Men Eva, på Obesitas Sahlgrenska, var så trevlig och hjälpsam och hittade mig i rullarna så hon trodde att det blir infomöte i september. Det som tidigare sagts om 17 augusti kunde hon inte alls se och visste inte vad den informationen kom ifrån.
Nu är det iaf på G! På riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela