snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Sakta men säkert

Publicerad 2015-08-05 22:48:12 i Allmänt,

 
Nu har semestern i Italien sprungit iväg och jo, jag badade i bikini bland alla andra människor!
Visst kändes det ibland jobbigt med alla smala, smärta kvinnor runt omkring men det fanns ett
fåtal kvinnor med volanger där med :) I stingbikinibyxor och små överdelar som visade mer än vad man behövde/
ville se ibland.... Men de kände sig säkert vackra och jag beundrar deras mod där jag gick i mina erotikdödar bikinibyxor som döljer halva underkroppen och en anständig överdel som höll mina behag på plats.
 
Väl hemkommen hade jag fått brev från Sahlgrenska om tid för gruppinfo. Det blir den 9 september kl 15.00.
Nu hoppas jag bara att jag slutar tidigt på onsdagar så man inte behöver ta ledigt från lektionstid.
Känns lite halvjobbigt att behöva ta ledigt när man är alldeles ny på jobbet och vet om att det kommer bli en period
med sjukskrivning senare i samband med operation.
 
Ibland undrar jag fortfarande om jag gör rätt, tvekar och velar om detta ingrepp och nojar över alla komplikationer
man kan få. Men sen så tänker jag på alla fördelar och tvivlet motas i grind igen och jag vill verkligen bli av med min fetma för alltid!
 
 
Min vackra make och jag på semestern
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela