snus.blogg.se/reclaimlife

Helrenovering av mig själv, ett ego år då jag fokuserar på mitt mående fysiskt och psykiskt. En resa mot ett bättre liv

Värmebölja och klass 1 varning på höga temperaturer

Publicerad 2015-07-02 16:45:00 i Allmänt,

Nu är sommarvärmen här och jag njuter av att höra barnen plaska och leka. Själv vill jag bara hitta en frys att gå in i. Värmen är jättejobbig och jag klarar inte av att gå lättklädd då låren skaver och jag vill helst undvika alla blickar ( finns kanske mest i mitt huvud) säg att det blir bättre som normalviktig?!

Vet att jag inte ska bry mig om vad andra tycker och att de flesta faktiskt inte bryr sig om mig ( vad jag än inbillar mig). Hade varit så skönt med snygga shorts och nån top till utan att man såg ut som en uppstoppad korv, eller en klänning som inte gör att man ser ut som ett tält eller en höggravid flodhäst. Fasar lite för semestern, ner till värmen och inget att ha på sig som ser normalt ut. Förra året fick jag fina gratulationer till den kommande bäbisen av en italienska och då ville jag bara gå och dö nånstans.

Jag ser verkligen ut som om jag är höggravid!! och fet i övrigt....

Ja, ja, nästa sommar då jäsingen ska jag spankulera alla stränder utan att känna mig stor som ett hus och förhoppningsvis så orkar jag med värmen bättre utan all stoppning och alla volanger.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela